31 Aralık 2013 Salı

Kışın Arıcılar Ne Yapar-3 ?

Ne yapar?

Bu başlıklar nereden çıktı diye merak eden varsa diye söyleyeyim. Bu soruyu 1 aydır soruyorum kendime. Arılığa her gittiğimde bir çok yarım kalmış işe saldırıyor hatta o arada yetişmek için de diğer yeni işleri başlatıyordum. Baktım ki işler tam istediğim gibi düzgün sonlanmıyor. Ben de yapılacak işleri liste yapmaya karar verdim. Bu paylaşımlar da yapılacak veya yapılan işlerin sizlere hatırlatılması. 

Evet ne yapar? Tabi ki kovan zımparalar.... 

Bakım şart eldeki malzemeye ne kadar iyi bakarsanız o kadar uzun süre dayanıyor. Haliyle de her yıl kışlama zamanında boşta kalan kat ve kovanların boyanması lazım. Bu durumda önce zımpara işi devreye giriyor. Zımpara işi için bir çok değişik zımpara türü var. Şu titreşimli makineler de işe yarıyor ama zımparalanacak malzeme çok olunca tank zımpara dedikleri zımparalar çok kullanışlı. 




Hiç yorum yok: